SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky

Kampane SME patria medzi najlepšie slovenské reklamy

Zo súťaže Zlatý klinec si SME odnieslo až 5 ocenení.

Tohtoročnej súťaže slovenskej reklamy Zlatý klinec sa celkovo zúčastnilo 294 prihlásených prác. V bratislavskej Mlynici vyhlásili v piatok 18. septembra najlepšie reklamy za uplynulý rok a medzi nimi sa umiestnili aj kampane pre SME, ktoré realizovala reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy.

Bronz v kategórii Media získala kampaň Neverili SME, ktorá bola postavená na rovnomennom dokumentárnom filme režisérky Lucie Kašovej. Dokument sleduje návštevu štyroch konšpirátorov v redakcii SME, ktorí sa konfrontujú s novinármi a ich pohľadom na fungovanie médií.

Skryť Vypnúť reklamu
Načítavam video...

Striebro v kategórii Kreativita v čase korony si odniesla kampaň Hodina zadarmo. Reklama vznikla počas karantény a promovala hodinu plateného obsahu zadarmo. Spot sa natáčal pomocou dronov v prázdnych uliciach Bratislavy a dramatizoval rýchle zmeny, ktoré ovplyvnili fungovanie spoločnosti za posledné obdobie.

Načítavam video...

Najviac ocenení si odniesla kampaň SME proti extrémizmu. Bodovala bronzom v kategóriách Film a Promo & Activation a striebrom v kategórii Print. Kampaň vyšla von tesne pred voľbami, aby komunikovala predplatné zadarmo na 3 mesiace pre učiteľov a študentov. Ponuka vznikla ako reakcia na minuloročný prieskum agentúry Focus, podľa ktorého by viac ako polovica učiteľov odporúčala konšpiračné médiá.

Načítavam video...

„SME dlhodobo vnímam ako značku, ktorá nielen reprezentuje dôležité spoločenské hodnoty, ale priamo za ne bojuje. Preto sa aj marketingovú komunikáciu značky SME snažíme robiť inak ako obyčajné prvoplánové reklamy. Reklamu SME radšej vnímame ako relevantný priestor pre upozorňovanie na otázky dnešného sveta. Napríklad na extrémizmus, konšpiračné teórie či kultúrne vojny... Ak vôbec môže byť reklama zmysluplná, tak nech je to práve reklama SME. Sme radi, že nás v tom podporuje samotná redakcia SME a tiež že naše úsilie výrazne oceňujú aj marketingoví odborníci na prestížnych súťažiach typu Zlatý klinec,“ vyjadril sa ku výsledku na Zlatom klinci Peter Darovec, kreatívny riaditeľ agentúry Istropolitana Ogilvy.

Skryť Vypnúť reklamu
Čo je nové na sme.sk

Novinky, zlepšenia a vôbec všetko, s čím sa chceme podeliť.

Digitálne predplatné SME.sk

Kúpte si digitálne predplatné s prístupom k celému obsahu na weboch SME.sk týždenne od 1 eura. Objednať >>

Kontakty

Redakcia SME: web@sme.sk

Digitálne predplatné: predplatne@smeonline.sk

Printové predplatné: predplatne@petitpress.sk

Inzercia/obchod: internet@petitpress.sk

Iné služby: sluzby@smeonline.sk

Vydavateľstvo Petit Press

Petit Press, a.s. je jedným z najvýznamnejších vydavateľstiev na Slovensku. Poskytuje širokú škálu multimediálnych produktov a služieb. Portfólio tlačených periodík predstavuje viac ako 30 centrálnych a regionálnych titulov s týždenným predaným nákladom vyše 545 tisíc výtlačkov.

Web vydavateľstva >>

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Koronavírus na Slovensku: Krízový štáb rokuje o lockdowne, podľa Naďa výrazne stúpa úmrtnosť (minúta po minúte)

Celkový počet nakazených na Slovensku dosiahol číslo 35 330. Pandémia Covid-19 si doteraz vyžiadala 115 obetí.

Minister obrany Jaroslav Naď.

Zasadá krízový štáb: Nemocnice sú potemkinove dediny, vravia lekári zo zasadnutia

Politici rokovanie odmietajú komentovať, kým sa neskončí.

Tlačová konferencia po mimoriadnom zasadnutí vlády.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Kováčik pripomína, prečo treba udržať koalíciu

Hlavnou úlohou tejto vlády je nastolenie spravodlivosti.

Peter Tkačenko
Cynická obluda

Deľba práce v Slovane

A zatiaľ čo hráči vypadli odvšadiaľ odkiaľ sa dalo, fanúšikovia organizovali demonštráciu s výtržnosťami.

Neprehliadnite tiež

Pomáhajte čítaním: predplatným SME.sk podporujete najchudobnejšie deti

Kúpou predplatného SME.sk podporíte projekt OMAMA.

Školský rozvrh s kalendárom prázdnin v denníku SME

Máte doma školáka? Praktickú pomôcku na celý školský rok nájdete už vo štvrtok 10. septembra v denníku SME.

Augustové číslo krížovkárskeho magazínu Lišiak v denníku SME

Nové číslo Lišiaka s výhrami za 380 € si môžete kúpiť spolu s v denníkom SME v stredu 12. augusta.

Júlové číslo krížovkárskeho magazínu Lišiak v denníku SME

Nové číslo Lišiaka s výhrami za 380 € si môžete kúpiť spolu s v denníkom SME v stredu 8. júla.