Na súťaži najlepších slovenských reklám Zlatý klinec získal denník SME ocenenie Strieborný klinec v kategórii Kampaň. S marketingovou kampaňou SME pretože STE oslavoval 30. výročie denníka. Mohli ste si ju všimnúť v januári tohto roku na webe SME.sk, ako aj v rádiu a televízii.
Súčasťou bola aj zmena loga SME na logo STE, aby denník upriamil pozornosť na fakt, že bez svojich čitateľov a predplatiteľov by tu 30 rokov nebol. Ako vyzerala kampaň, si môžete pozrieť tu:
SME bolo zároveň ocenené Zlatým klincom a Bronzovým klincom v kategórii Media a Digital za Seizmickú notifikáciu. Išlo o notifikáciu, ktorá upozornila na smrtiace zemetrasenie vo februári 2023 v Turecku a Sýrii, ktoré zabilo viac ako 50000 ľudí a milióny ľudí prišli o strechu nad hlavou. Cieľom bolo podporiť zbierku humanitárnej organizácii Magna na pomoc obetiam tohto zemetrasenia.
Kampane SME pretože STE aj Seizmickú notifikáciu pripravila reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy.
Súťaž Zlatý klinec
Ide o najvýznamnejšiu súťaž o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994.